fredag 9 oktober 2015

En skänk och lite annat

Skänken vi fyndade för någon vecka sedan ska vara i hallen uppe.
Det tog dock stop i hallen nere, vi klarade inte av att lyfta upp den.
Hur kan en furumöbel vara så tung?
Vi har en liknande skänk i nästan samma storlek i sovrummet uppe som vi lyckades bära upp, men när jag jämför den med den här så är den här mycket massivare..
Vi får helt enkel vänta tills vi får besök och ta lite hjälp, måste ha en som kan hålla kolla så att man inte river upp tapeten på vägen upp.
Kommer bli så fint när den väl är på plats!


Vi lyckades iallafall bära upp lådan! 

Flera dagar den här veckan har jag slutat tidigt så jag har börjat att plocka bort i växthuset inför vintern.
Alla tomater har jag tagit in så dom får mogna inne.
Hade rätt mycket basilika i växthuset och får inte plats med alla inne, behöll en stor planta att ha inne.


Torkställningen har jag gjort klar!
Blev ju himla bra det där..
Har lagt en del tomater bland den mogna chilin.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar