söndag 14 februari 2016

Otur eller klantig?

Ja det är frågan..
Jag lyckades slå i huvudet VÄLDIGT hårt fyra gånger under tre veckor..
Har mått lite sisådär i omgångar men nu verkar det blivit bra med huvudet.
På det fick jag mig en rejäl förkylning som höll i över en veckas tid och när jag trodde jag var frisk så vaknar jag idag med halsont och värk i hela kroppen.

Idag har det bara blivit att ta det lugnt och ligga i sängen med en trädgårdstidning, hoppas snart jag blir helt frisk så man kan börja pyssla med allt!

Lite besök har vi i trädgården, alltid lika trevligt.
Trots att vi bor i skogen och det springer rådjur här och där så är ser man inte dom så ofta på dagen.
Igår så gick det precis vid köksfönstret och traskade till fågelmatningen för att mumsa lite frön.
Jag vill inte att dom ska vara på något i trädgården men när dom oskyldigt äter lite frön kan man ju inte skrämma bort dom...


Mannen har tagit tag i några lampor och gjort i ordning dom, en liten lampsamling har vi nu med roliga äldre svensktillverkade lampor.
Vi har dock hittat fler efter bilden tagit och den ena blev min faster så förtjust i att den fick hon ta med sig hem till Stockholm.





 Det lilla lodjuret är en bra värmefilt när man fryser!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar