onsdag 15 juni 2016

Bröllop del 2

Jag är så trött!
Vi åker inte på någon bröllopsresa för vi har saker planerat i sommar/höst.
MEN! varför tog jag inte ledigt på Måndagen?
Fredag, Lördag och Söndag var tre intensiva dagar och på måndagen på jobbet var det som att jag fortsatte på samma energi.
Dom sista timmarna blev jag bara tröttare och tröttare och när jag kom hem så satte jag mig i soffan och kom inte upp igen...
Jag var så utmattad och dagarna som varit nu har jag varit så trött mentalt och fysisk att jag knappt gjort något.

Vi får ta igen det i helgen, att sitta ner och ta in allt i lugn och ro.

Då har vi kommit till maten, herregud vilken mat!
Johns syster tog åt sig allt när det gällde maten och det blev en fantastisk fisk och skaldjurs buffé med italienska vibbar, så gott!
Tur att man även har en stor gäststuga på tomten där all mat fick plats.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar