lördag 5 september 2015

Grönt är skönt

Det går ju inte att komma undan att grönt är skönt!
Jag slank in på Åhléns en sväng när jag ändå var på systemet jämte.
Där på en hylla låg det en matta med 70% som jag inte kunde motstå, jag bara hoppades att mannen skulle tycka om den.
Han blev eld och lågor när jag visade den, den är ju grön!

Äntligen hittade vi en matta till matrummet och vilket lyft det blev.
Nu är det alla möjliga gröna färger i rummet men vad gör det? det är det ju i naturen med.
300 kronor kostade mattan, vilket kap.



En svart hund bryter av lite mot det gröna.
 

Och när vi ändå är inne på grönt så fann jag även en riktigt 70-tals matta som passade perfekt till hallen, en grön ryamatta för 20 kronor.


I onsdags hittade vi ett gammalt litet bockbord på en loppis som vi blev förtjusta i och kunde inte lämna.
Jag gick runt i hela huset med det för att någonstans skulle det stå!
Så kom jag på att vi kan byta ut den nyproducerade köksvagnen mot detta istället, det blev perfekt.



Ja, även i köket ligger i grön matta....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar