tisdag 5 april 2016

Inte nu igen!

Jag blir galen!!!
Har åkt på en dunderförkylning igen!
Nu vet jag inte mer var jag kan göra för att motverka dessa sjukperioder...
Jag äter kosttillskott, äter bra mat, rör på mig, mår väldigt bra i övrigt både mentalt och fysiskt så nu får jag väl bara acceptera att det är såhär det är ibland.

Tur att det är vår och man inte deppar för mycket!

Krokusmattan har växt till sig i år, ska ta och köpa några andra sorter i år och utöka den.
Vill ha hela gräsmattan full med krokusar!


Lila dominerar i trädgården just nu.
Många vivor som blommar i olika lila nyanser och många panseer har det blivit planterade.


Vårt lilla gråa lodjur är som vanligt alltid lika go att fota!





1 kommentar:

  1. Stjärten på humlan ser ut som ansiktet på Pippis apa Herr Nilsson :D

    SvaraRadera