onsdag 6 april 2016

När två blir en..

Den 11 Juni blir två efternamn till ett efternamn.
Den 11 Juni är den dagen då vi traskar i kyrkan.
Den 11 Juni kommer vara en av dom lyckligaste dagarna i vårat liv.
Den 11 Juni blir jag äntligen fru Ljungqvist.

VI GIFTER OSS!!!
IIIIIHHHHH!

Det var inte så många månader sedan vi bestämde och tiden går så fort!
snart bara två månader kvar och i huvudet snurrar såååå mycket...

Det kommer att vara ett litet personligt bröllop med festen i vår trädgård och vi bestämde oss ganska snabbt att det bara ska vara den absoluta närmsta släkten.
En gästlista kan springa iväg fort...
Självklart har ekonomin betydelse men mest är det för att vi vill hålla det litet.

Vad jag längtar till att duka, dekorera trädgården, plocka blommor till buketten...
Är jag taskig mot mannen om jag säger att det är det jag längtar mest till?
Haha, nej självklart längtar jag mest till att få stå i kyrkan med den jag älskar.



Mycket av frånvaron från bloggen handlar om att jag har inte haft ro eller tid till trädgård, inredning mm.
Planerande tar mycket tid men mest tar den energi av alla idéer jag har i huvudet...

Klänningen inköptes i Februari redan och det bara slog gnistor om den och mig, jag får nog vara lite egoistisk och säga att jag blev jävligt vacker i den...
Den hänger hos mina föräldrar annars hade bara testat den hela tiden..


-Men kommer vi djur få vara med på bröllopsbilderna?
-Sjävklart ska ni vara med på bilderna, ni är ju vår familj!


-Åh vad glad jag blev matte!
 då kan jag somna igen..

1 kommentar:

  1. Åh så roligt för er! Det kommer bli en fantastisk dag! Säg till om ni behöver hjälp med något, så vill vi se alla bilderna sen! :) Kram

    SvaraRadera