söndag 8 maj 2016

En härlig lördag

I Lördags var startskottet på den riktiga loppissäsongen.
Flera loppisar öppnade i närområdet och en stor bakluckeloppis en bit ifrån var det största målet för dagen.
Om jag fyndade något?
Det gjorde jag!
Mannen låg hemma med feber så jag åkte iväg själv, i het sol gick jag och bar på tunga saker men det är det värt...


Teakbyrå, skrivbord, glasflöten, blomsterbord, zinkhink, två filtar från Tidstrand.



glaslykta, vas "Isi" från Gullaskruf, vas från Åseda, vattenkanna i koppar och "Singoalla" teskedar från Nils Johan i originalförpackning.

Fyndade även ett härligt retro påslakan som jag glömde fotade och några fler roliga bestick.
Vad kostade då detta?
525 kronor!

Hemkommen med alla mina saker satte jag igång i trädgården men lite pyssel.
Inredde klart trallen vid gäststugan och sen njöt vi mest av den varma dagen.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar