torsdag 19 maj 2016

Tillgänglig som medmänniska..

Idag var vi och träffade prästen i kyrkan där vi ska gifta oss och gick genom allt, det kändes jätte bra!
När vi satt ner och pratade så ville prästen veta lite om oss och frågade då varandra om varandras bästa egenskap.
John sa då att min bästa egenskap är att jag alltid är tillgänglig som medmänniska både mot människorna runt omkring mig och djuren...

Ja, jag blev lite tårögd då för det var den finaste komplimangen jag någonsin har fått och som gick rakt in i hjärtat.
Jag behöver då inte tveka om att det är rätt man jag gifter mig med!


Våra förlovningsringar är av titan med en rand av rosa guld.
Vi har designat dom själva och vi älskar dom!
Inget dyrt, inget speciellt, inget "märke" men vi behöver inte ha något på fingret att skryta med, det är ju för vår egen skull.

2 kommentarer:

  1. nu vet jag inte vad som händer här, men det är din mamma som kommenterade så jag förstår inte att det står du! kram mamsen

    SvaraRadera