onsdag 4 maj 2016

Problemet med solen.

Jag har ett stort problem!
Min bröllopsklänning tillåter inte någon lustig solbränna...
Jag kan inte hålla mig undan trädgården fram tills bröllopet, det hade varit katastrof men jag tänker om jag håller mig borta från solen tills man helt och hållet kan gå i bikini..
En sån där bikini utan axelband bör funka utan att det kommer se allt för lustigt ut..

Trots att solen har stekt på idag har det varit kallt i luften, vi har vårt eget lilla klimat här inne i skogen.
Lite moln kom det och då passade jag på att olja in trädäcket vid gäststugan.


Hade det varit varmare i luften och jag hade haft den där bikinin så hade jag lagt mig i någon av dessa solsängar.
Är dom inte härliga?
Den högra fyndade vi i helgen och den andra kostade bara en tjuga i vintras..
inte nog med att dom är snygga, dom är väldigt sköna att ligga i!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar