tisdag 24 november 2015

tjuvstartat..

Jag kunde inte hålla mig!
Jag var bara tvungen i helgen att tjuvstarta advetspyntet...
Det är ju sååå svårt att inte göra det, men det blev bara lite pyntat.
På fredag blir det till att fixa en gran att sätta i trädgården, köpa lite julblommor och hämta mer grönt pynt från skogen.

Jag älskar julen!
För mig är det jätte viktigt att julen blir bra för den betyder så mycket, minns bara julen som en positiv högtid från barndomen med många släktingar och mycket kärlek.
Jag började tidigt att hjälpa mamma att pynta huset och jag började alltid att rota i julkartongerna tidigt..
Tyvärr har jag en sambo som inte alls är så förtjust i julen, men det påverkar inte mig!



Hallen uppe fick en stor julstjärna som jag köpte i Ullared när jag och mamma hade en dag tillsammans. 
Växterna har gjort sitt i fönstret, måste köpa nya...


Färgerna matchade den persiska mattan väldigt bra!


Köksön fick sig lite julpynt.


En loppisfyndad adventsljusstake från förra veckan i mässing, endast 40 kronor.


I Tv-rummet fick en murgröna i kruka som jag redan hade lite julklädsel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar