söndag 3 januari 2016

En lampa flyttar in

Ytterligare en lampa flyttar in i huset...
Denna hittade vi för några veckor sen väldigt billigt och Passade jätte bra in i kontorsrummet tillsammans med eken.
Finns det inte plats för en lampa så får man helt enkelt göra plats.


Sladdkaoset har jag inte fått ordning på än..


Arkivskåpet räddade jag för fyra år sedan, svärföräldrarnas granne skulle slänga det men som tur var var jag i krokarna!
Och vad är det som syns vid snetaket?
Jo det är våra fiskespön, fyra stycken hänger på snetaket i egendesignade hållare.
Väldigt praktiskt då inga katter kan tugga på linor och inga människor kan välta eller stöta emot dom.
 

Pricket över i:et nu i kontorsrummet fann jag på blocket i veckan...
En stringhylla med svarta gavlar och teakhyllor!!
Tur för mig att jag sitter vid Blocket ofta och spanar för den här kom ut till ett pangpris och jag var först att höra av mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar