lördag 1 augusti 2015

Nu är den upphängd

Nu är den fantastiska lampan upphängd!
Eller som en vän kallade den "tantlampan", haha.
Ja, vi har kanske enligt många lustiga saker men vi älskar det!
Har svårt att fatta att vi köpte den för 100 kronor bara...
Den är inte inkopplad än och hänger lite snett ser jag nu på bilderna men det ska vi ordna idag.



Vi gillar mässing och det har vi lite överallt i rummet och i övriga huset.
Det är en blandning av retro, allmoge, 30-tal och annat men för oss är det bara roligt att blanda så länge det går ihop.





I soffan i köket ligger två pojkar och myser.
Dom är bästa kompisar och bråkar, myser, leker och retas jämt med varandra.
Nikita som är nu 9 månader har växt ikapp dom andra katterna.
Finns det något bättre än att ha en massa djur omkring sig?

Dessa två tävlar om vem som ska ligga på den vänstra axeln på nätterna, tydligen är höger sida inte lika bekväm.
Det brukar sluta med att jag får putta ner någon av dom för dom ska ligga på varandra och på mig och samtidigt småtjaffsa om vem som ska ha platsen.
I vissa fall så ger sig en av dom och lägger sig till slut på den högra sidan.
Många hade nog inte kunnat sova av att höra kattspinn intill örat hela tiden, men det är det mysigaste jag vet!
Att Lennon då ligger vid fötterna och gör så att jag inte kan vända mig skiter jag fullständigt i för det är bara underbart att alltid ha djuren nära.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar