måndag 1 juni 2015

Jag blir tokig!

Jag blir så förbannad på det här vädret och den ständiga blåsten...
Varje dag får jag gå och rätta till utemöblerna för dom har blåst iväg eller omkull, såhär var det verkligen inte förra året!
Våren är min favortiårstid men Maj har varit så blåsig och kall, jag längtar till en vindstilla varm dag!

har dragits med ryggont i över en vecka med, trädgården ser ut att förfalla.
Ogräsrensning, beskärning, kantskärning, plantera sommarkrukor, utplantera sådder, städa i växthuset...
Hoppas på bättringsväg på både vädret och min rygg så det kan bli lite ordning i trädgården.

Igår så stormsäkrade vi växthuset eftersom det ska blåsa hårda vindbyar nästan hela veckan, på Onsdag visar det upp till 20 s/m.
Jädra väder, jag blir tokig!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar