torsdag 11 juni 2015

Sommar?

Är det verkligen sant?
Har sommaren äntligen kommit?
Vilka dagar det har varit, till och med för varmt för att vara i trädgården hela tiden.
Idag var första gången för i år det blev bikini och ett försök att lägga sig på en filt i gräsmattan och koppla av.
Men jag kan inte ligga still...
Det klias i händerna och huvudet går på högvarv av idéer så jag hoppade upp och pysslade lite i trädgården istället, det är då jag koppla av som mest!


Nu blommar alla Aklejorna.


Den sibiriska vallmon har slagit ut och lyser i solen.


Och så lite pyssel i växthuset förstås..

Nu är gubben min ute och klipper gräset, går inte att göra mitt på dagen när det är såhär varmt.
Känns så overkligt att värmen helt plötsligt ha kommit efter en sån ruggig Maj, men det är bara att njuta!
Kroppen skriker efter långsemester men det är hela fem veckor kvar tills dess, gah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar