tisdag 22 december 2015

En sjuk jul..

Mannen har gått och dragit på en influensa i 1,5 veckor nu och jag trodde jag skulle komma undan det..
Det small till inatt och jag fick halsont, huvudvärk, feber och satte sig i luftstrupen så det är jobbigt att andas och så låter jag som en bas när jag pratar..

Vi får alltså helt enkelt avboka vår resa till värmland med mannens släkt och ligga nerkurade i sängen över julen.
Jag skickade iväg den nästan friskna mannen nu att handla julmat till julafton så ni kan njuta lite av det goda, och med svärfars egeninlagda sill så klarar vi nog oss rätt så bra.

Trots att jag tittar på Jul med Ernst nu så kan jag inte låta bli att längta efter våren...
Alla färger!
Jag får inte springa runt och göra allt på en gång dom här dagarna utan passa på att vila och planera trädgårdsåret 2016.


Tänk att den här lilla skiten...



Redan vägen en bit över 5 kilo nu!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar