torsdag 17 december 2015

Klä granen och ett fynd

Jag tog ett svårt beslut i år och det är att inte ta in någon gran att klä..
Jag som älskar att klä granen!
Men vi kommer att vara borta under julen i fyra dagar och så har vi en ettårig katt som fortfarande är rätt vild av sig så jag kände att det var onödigt.
Alla mina fina gamla julkulor jag samlat på mig med åren får helt enkelt ligga kvar i sina lådor och vänta tills nästa år..



Igår smög jag iväg till en favorit second hand i närheten och där stod den!
En lampa med grön glasfot!
Inte allt vanligt att man finner dessa för ynka 80 kronor på second hand, Lindshammar kan jag tänka mig att den kommer ifrån.
Fick ställas på detta bord för fotografering, var den ska vara sen vet jag inte...
Vi har rätt mycket lampor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar