lördag 19 december 2015

superdupersnäll

Ibland kan man känna sig lite trött på jobbet, det gör nog de flesta till och från kan jag tänka mig.
Så kommer julen och man inser hur uppskattad man är på jobbet och känner sig ganska nöjd.
Jag måste varit väldigt snäll i år nämligen för jag har fått så många fina julklappar av kunderna på jobbet!


Två fina julgranskulor.


 Choklad blir man man glad av. 


Men mot en av kunderna måste jag varit superdupersnäll mot för jag fick en sodastream!
Något jag har önskat mig länge så det blev ju perfekt.  

Uppskattad känner man sig verkligen.
En flaska rött vin fick jag av en annan kund men den har sambon redan druckit upp...
Jag får nog hålla med om att jag har varit superdupersnäll i år och tyckte att jag förtjänade en bukett med röda tulpaner, så fint ihop med granris.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar