fredag 25 december 2015

Sjukgöra

Vad gör man när man är sjuk och är en rastlös själ?
Huvudet håller på att sprängas för jag måste göra något!
Då passar det utmärkt att plocka fram syprojekten, det är något jag annars har svårt att lägga både tid och tålamod på.

Jag fick en hopfällbar regissörsstol av en bekant med ett fult brunt manchestertyg på.
Det var ganska lätt att knåpa ihop annat tyg till den, det blev ett möbeltyg som jag fyndat för ett tag sen.
Stolen passar inte in hemma hos oss så får se vad jag gör av den.
Nu fattas det bara en symaskin för att få det klart.


Före 


Här har jag passning.
Lite justeringar så blir det bra, ryggen är ska såklart vändas när jag har sytt klart den.


Detta tyg fyndade jag på Myrorna för inte så längesen.
ca 4 meter för 50 kronor.
Ska sy kuddar till tv rummet, kommer blir vårfint!


Stackars Aldo..
Han tycker det är sååå tråkigt att både matte och husse är sjuka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar