onsdag 16 december 2015

Tiden springer iväg..

Ja det gör den verkligen..
Helt plötsligt var det tre veckor sen jag bloggade sist och har inte ens uppfattat att det är jul nästa vecka!
Det är inte så att jag inte hinner något utan det är tvärtom att jag gör en massa saker hela dagarna och dagarna bara går..

Julpyntat har jag såklart hunnit med och även om jag varje dag går och dividera med mig själv om vilket pynt som ska vara var så är det rätt avkopplande.
Julkänslan är väl lite sådär och det beror inte bara på att det inte är någon snö utan att det varit annat runt omkring som man haft tankarna på...


Julkyrkan fyndade jag igår för ett pangpris!
Den går att skruva upp så den spelar "Stilla natt", sambon tycker jag ska stänga av skiten men lite julstämning ger det allt. 
Troende är jag inte heller men en julig kyrka är svårt att stå emot.




Julbakat har vi gjort! 


Och så djuren..
Vad hade man gjort utan djur omkring sig? Dom ger energi och glädje vilken sorglig dag det än är..


En svart hund är svårt att fota!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar