onsdag 23 december 2015

Nu är det illa..

När svärfar ringer vid tio och jag fortfarande sover, ja då är det verkligen illa..
Jag sover aldrig längre än till klockan sju på lediga dagar för att jag varken kan eller vill, sover ju bort timmar som man kan göra något på.

Fick ut några ynka ord med min röst som nu låter som att jag är i målbrottet, den går upp och ner i toner och det är svårt att klämma ut rösten.
Dom skulle strax påbörja resan till värmland och jag fick dra mig upp för att gå ut med Lennon som förmodligen var väldigt kissenödig då klockan var så mycket.

Jag får njuta av lite julblommar här hemma iallafall.
I söndags hade jag mamma. pappa, mormor och morfar på jullunch och då fick jag den här fina buketten!
Snittamaryllis ska jag nog satsa på till nästa jul.


Katterna märker av den låga energin i huset och ser till att chilla lite dom med.
Här låg dom länge och mös, det brukar dock sluta med att när Aldo börjar att tvätta Nikita så blir Nikita busig och Aldo blir irriterad och går därifrån.



Trött kisse!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar