torsdag 28 maj 2015

28

Idag är det den 28 Maj och jag fyller 28 år.
Ett år närmare 30 och paniken av att livet stressar mig blir bara värre.

När man har stått och trampat på samma ställe i över två år och inte kommer vidare så känns det hopplöst.
Ett arbete som gör att man inte har möjlighet att bilda en familj är det värsta.

Jag kämpar på och hoppas att det löser sig innan jag fyller trettio.
Får iallafall vara glad att jag behöver visa legitimation när jag köper triss och att de flesta tror att jag är runt 22 år...

Något annat som inte blev bra är tulpanerna i en rabatt.
Jag har inte satt tulpaner av "queen of night" men man får inte alltid vad som är på bilden när man köper påsar med tulpaner.
Dom är jättefina men här ville jag ha bara nyanser av rosa.
Nåja, dom får väl vara kvar...





1 kommentar:

  1. Grattis min älskade dotter! Din far o jag firade 32 år som gifta idag:) kramiz

    SvaraRadera